آراد جوجوآراد جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نى نى ناناز من و بابايى

هفته 36 باردارى

1390/10/6 10:25
نویسنده : شيلا
2,072 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان ....اميد زندكى مامان....همه هستى مامان

مامان خيلى ميترسه همش فكراى منفى مياد تو ذهنم خوشكل من زود بيا تا مامان اروم بشه تا خيالم راحت بشه اين فكراى منفى داره منو اذيت ميكنه ....همش ميترسم صورت ماهتو نبينم ..نتونم بغلت كنم نوازشت كنم بوست كنم ولي اينجورى تو را هم اذيت ميكنم عشق مامان مامانو ببخش اراد نازم قول ميدم مامان خوبي باشم واست عزيزكم .....ديكه فكراى بد نكنم فقط به اومدنت فكر كنم به ديدن اون جشماى قشنك و نازت الهى مامانى فدات بشه

 

عزيم امروز دقيقا تو 35 هفته و 5 روزه كه تو دل مامانى 

ديكه اخر راهه جيزى نمونده كه بياى كنارم

بابايى هم بيشتر از من ذوق داره ديكه كم كم دارى مياى و رنك و بوى تازه اى به زندكى ما ميدى عشق مامان ماچ راستى ناناز من ماشاا... 2 هفته اى از سنت بزركترى هااااااااا هفته بيش رفتم سونو خانم دكتر بهم كفت نى نى 37 هفته و 4 روزشه  كلى تعجب كرديم ولى دكتر كفت ديكه اراد واسه خودش مردى شده نیشخند مامان فداى اون قد و بالاى رعنات بشه ناناز من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپيده 2
7 دی 90 11:49
سلام من از ني ني سايتم
واقعا" آفرين که با اضطراب که داشتي بچه دار شدي من به شهامتت و تحمل اين بار آفرين مي گم من هم مثل توام ولي از ترسم تا حالا باردار نشده ام.
باز هم تبريک


مرسی عزیزم راستش من اونقدر عاشق نی نی هستم که همه چیزو تحمل میکنم واسه تو بغل گرفتنش
رویا(مامان باران)
8 دی 90 9:37
سلام وبلگ خوبی دارید
باران من یکم از آراد شما زودتر به دنیا میاد
سعی کن فکرای بد نکنی و امیدت به خدا باشه
ان شاالله بچه های ما هم مثل این همه بچه دیگه سالم و سرحال به دنیا بیان
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید


مرسی عزیزم حتما سر میزنم بوووووووس
خاله ستی مامان آیلی
10 دی 90 11:07
کجایی شیلا جون ؟خبری ازت نیست ؟ نکنه یواشکی آراد دنیا اومده و ما هنوز بی خبریم؟؟؟؟؟؟ شایدم تعطیلات کریسمس هستی؟