آراد جوجوآراد جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

نى نى ناناز من و بابايى

10 ماه و 15 روزه که اومدی تو زندگیم

1391/9/21 4:25
نویسنده : شيلا
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم عزیز دل مامان

آخ که چه مامان تنبلی داری آراد نازم

خیلی وقته واست چیزی ننوشتم ولی خودت منو درگیر میکنی که حتی فرصت سر خاروندن هم ندارم الان هم جنابعالی را خوابوندم و دم دمای صبح وقت کردم بیام وبلاگتو آپ کنم عشق من

جیگر مامان خیلی بد غذایی و هیچی بجز بیسکویت مادر حل شده نمیخوری نمیدونی مامان چقدر بابت غذا نخوردنت غصه میخوره 

دکتر واست شربت اشتها داده ولی فقز تونستم 2 روز بهت بدم چون اونقدر گریه میکردی که دلم ریش میشد و دیگه نتونستم بهت بدم

 

ولی واست یه آزمایش خون گرفتیم که معلوم شد قند عسل مامان فقر آهن داره و مجبورم ایندفعه اشکهاتو نادیده بگیرم و واسه سلامتی فرشته کوچولوی خودم به زور بهش شربت آهن بدم

هر وقت منو میبینی که سرنگ داروهات تو دستمه جیغ میزنی و میری بغل بابات

نانازم میترسم به خاطر داروها ازم فراری بشی قربونت برم چون همش میری طرف بابایی و انگار منو دوست نداریگریه..............................شبا تا صبح 200 بار بیدار میشی و دنبال شیر میگردی منم تا صبح در حال شیر دادنتم....طبق معمول همیشه سرماخوردی و الان هم صدای خر خرت میاد الهی بمیرم واست......الان هم صدات داره میاد که داری حاضر میشی واسه گریه ....زود بیام تا جیغات شروع نشده 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان کوثری
6 دی 91 10:32
سلام روز و شبتون خوش اگر میخواهید واسه نی نی تون تولد تم دار بگیرید و یا جشن دندونی یا هر جشن دیگه ای و یا میخواهید تقویم 92 خیلی شیک با عکس نینی نازتون داشته باشین بیاین پیش ما امیدوارم بتونیم مفید باشیم طراحی های ما تکراری نیستن http://niniparti.niniweblog.com/
مامان آراد(خاطره)
23 دی 91 19:28
سلام..ماشالا به این پسر ناز...ولی مامانی تورو خدا قطره آهنو حتما بدین...گناه داره این جوجو...
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم.



مرسی خانمی
چشم حتما بهتون سر میزنیم
بوس واسه آراد جون تو
مامان پارسا جیگر
30 بهمن 91 13:03
عزیزم 10 ماهگیت مبارک باشه مامانی نگران نباش فقط یادت باشه 1 ساعت قبل و 2 ساعت بعد از شربت آهنش لبنیات و شیر نخوره