آراد جوجوآراد جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

نى نى ناناز من و بابايى

6 ماهگیت مبارکککککککک

1391/5/5 16:32
نویسنده : شيلا
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم امروز وارد هفت ماهگی شدی مامی هووووووووووورااااااتشویققربونت برم که کلی کار و حرکت جدید یاد گرفتی ناناز من...........

ولی مامی جونم تو اصلا غذاتو خوب نمیخوری و من از این بابت خیلی ناراحتمناراحت و فقط دوست داری با لیوانت بهت آب بدیم وقتی لیوانتو میبینی دهنتو باز میکنی و سرتو بالا میگیری که یعنی آب بهت بدمماچ..   عزیزم یه تاب واست تو هال به سقف وصل کردیم که هروقت هیچجوری آروم نشدی بزاریمت تو تاب 2 ثانیه ای آروم میشی خیلی دوست داری تاب سواری کنی گلمبغل......

خوشکل من سینه خیز میری ولی بیشتر دنده عقب میریخنده....عزیزکم امروز نوبت واکسنت بود ولی یکشنبه واست میزنیم چون فقط یکشنبه ها و چهارشنبه ها تو مراکز واکسن میزنن....

خوب ناز گل من الان که 6 ماهت کامل شده وزنت 9 کیلو و قدت هم 72 سانتیمتر هست و هزار هزار ماشالله رشدت خیلی خوبه لبخندقربونت برم عشق من

این عکست تو مسلبقه نینیهای بهمن 90 رتبه دوم را کسب کرد ههههههه آفرین پسر قهرمان من

 

 

 اینجا هم کلاه عموتو سرت کردم که ماله جشن فارغ التحصیلیشون بود فدات شم

 

 

 

 

 

 

 وقتی میزارمت تو تاب آروم میشی و 10 دقیقه بعد آماده خواب هههههههه زود گیج میشی

 

 

 

ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

صنم
10 مرداد 91 8:40
هفت ماهگی آراد گل مبارک 120 ساله بشه
ویییییییییییی چه عکسی گرفتین از آرادجون بوسسسسسسسسسسسسسس
هزار هزار ماشالله


مرسی عزیزمممممممممممممممم
مامان آتین
16 مرداد 91 16:50
ای جونممممممممم فدای این آراد خان کپلی که عکساش یکی از یکی قشنگتر بودن فداش بشمممم من ممنون عزیزممم منم لینکت می کنم آراد نازمو ببوس
صنم
18 مهر 91 10:31
سلام شیلا جون کجایی پیدات نیست دلم برای تو آراد جونم تنگ شده بیا یه خبری از خودت بده
حلما
8 آذر 91 23:43
هزار ماشاا... به آراد جوجو خاله کجایی نیستی شیلا جون ما شبا کلوپیم بیا دلم برات تتگیده دختر
الهه
22 دی 91 11:10
این نی نی ماهه مامانش! مااااااااااااااچ و بوس! خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم فدات
مامان پارسا جیگر
30 بهمن 91 13:01
6 ماهگیت مبارک باشه عزیزم