آراد جوجوآراد جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نى نى ناناز من و بابايى

بالاخره اومدی بغل مامانی عزیزم

1390/11/30 22:26
نویسنده : شيلا
1,994 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان 52 ساعته پا به این دنیا گذاشتی و اومدی تو بغل مامانی ناز گلم خدا را هزار مرتبه شکر که سالم سالمی عمر من 

فرشته من با هر بار گریه کردنت دلم ریش میره میخوام خودمو فدات کنم ولی تو یه کم درد نداشته باشی

اخه گل من مامانی هنوز شیر نداره تا شکم کوچولوتو سیر کنه مجبور بودم بهت شیر خشک بدم که با اونم شکم کوچولوت درد میکنه و کلی اذیت میشی بمیرم واست که باید این درد را تحمل کنی آراد نازم

 

 

 

 

قشنگ من چهارشنبه صبح ساعت 10:5 دقیقه به دنیا اومدی و منو بابایی را کلی خوشحال کردی 

بابا همش مواظبته تا صدات میاد زود میاد تا آرومت کنه و تو هم تا میری تو بغل بابایی زودی آروم میشی 

نمیدونی چقدر بابایی خوشحاله این روزا اصلا دلش نمیاد از پیشمون بره

منم که مثل ندید بدید ها همش نگات میکنم باورم نمیشه تو موجود موچولو و ظریف متعلق به منی جوجوی نازم

مامانی و بابایی عاشقتن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خورشید
10 بهمن 90 12:21
خوش اومدی عزیزم به این دنیا قربونت برم بوووووسسسس
لاله
14 بهمن 90 17:32
slaw shila gian pew gadami piroz bet i aw kura jwanat .. xwa agadari bet.. hiwadarm botan bbi ba hokari shadiw xoshi la male da .. bo diar ni naiai klup .. wara sar man da mach
بصیره
17 بهمن 90 14:54
سلام شیلا جون منم یک کرد مقیم تهران هستم و باردارم توی ماه 7 هستم برام دعا کن..اگه دوس داشتی برام ایمیل بزار
مامان خورشید
26 بهمن 90 20:23
شیلا جون عکس جدید بزار از این گل پسر اخهههه
مریم
30 بهمن 90 16:47
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
ما مان سونیا
30 بهمن 90 22:33
قدم تازه رسیده مبارک فرشته کوچولو به دنیای ما آدمها خیلی خوش اومدی قدم روی چشم ما گذاشتی عزیزم