آراد جوجوآراد جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

نى نى ناناز من و بابايى

هفته 34 باردارى

1390/9/22 11:56
نویسنده : شيلا
2,303 بازدید
اشتراک گذاری

نى نى ناناز من الان دقيقا 33 هفته و 5 روزه كه تو دل مامانى 

خوشكل مامان كاش ميشد زود بياى بغلم بغل ديكه كم كم صبرم داره لبريز ميشه

كمى دير شروع كردم واسه تو قند عسلم نوشتن ولى مامانيو ببخش خوجل مامان

منو بابايى تا حدودى وسايلتو حاضر كرديم ولى هنوز تموم نشده 

كاش يه كم ديكه خونمون بزركتر بود تا اونجورى كه دلم ميخواست اتاقتو واست درست ميكردم عزيزمناراحتناراحت

ولى اشكال نداره قول ميدم جبران كنم جوجوى نازم

وقتى لباساتو نكاه ميكنم دلم ضعف ميره همش با خودم ميكم يعنى يه روزى ميرسه كه تو را تو اين لباسا تو بغل بكيرم ببوسمت نوازشت كنم عطر تنتو بو كنم

واى اراد نازم مامانى فدات بشه ايشالا

ناناز مامان امروز زياد حالم خوب نيست نميدونم همش درد دارم تو هم كم شيطونى نميكنى هاااااااااااااااااااااااااااااااااااخنثی ديشب هم تا صبح نزاشتى بخوابم خمیازه

خب عزيزكم من ديكه به كارم برسم الان سر كارم و كلى كار ريخته سرم

بووووووووووووووس واسه تو جوجوى خوجمل خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیبا
25 آذر 90 10:44
سلام شیلا جون...من شمارو لینک کردم...وبلاگ قشنگی داری و امیدوارم نی نی گلت سالم و توپولی بیاد تو بغلت
مهرناز
27 آذر 90 11:38
ان شاالله آراد جون به موقع میاد بغلت عزیزم سالم و خوشگل


قربونت برم عزيزم.... واسه تو هم همينطور
بصیره
27 آذر 90 15:22
سلام شیلا جون
منم باردارم و کرد هم هستم شما کجایی؟
ایشالله به سلامتی نینیت به دنیا بیاد


سلام عزيزم به سلامتى ايشالا...مرسى و همجنين
من ساكن كردستان عراق هستم